Τα έργα τέχνης που βασίζονται σε λογισμικό και ηλεκτρονικό υπολογιστή είναι εύθραυστα - όχι σε αντίθεση με τα αντίστοιχα έργα σε καμβά - καθώς οι βασικές τεχνολογίες τους, όπως τα λειτουργικά συστήματα και οι γλώσσες προγραμματισμού, αλλάζουν ταχύτατα, θέτοντας τα έργα αυτά σε κίνδυνο. Ακριβώς όπως οι συντηρητές έχουν αναπτύξει μεθόδους για την προστασία παραδοσιακών έργων τέχνης, οι επιστήμονες υπολογιστών, σε συνεργασία με συντηρητές έργων που έχουν βάση τους το χρόνο, έχουν δημιουργήσει μέσα για τη διασφάλιση της τέχνης με βάση τον υπολογιστή ή την έννοια του χρόνου ακολουθώντας τις ίδιες αρχές διατήρησης. [1] Προσπαθώντας να διατηρήσουμε την τέχνη. Αλλά η τέχνη δεν έχει σκοπό να διαρκέσει. Κάθε τι όμορφο πεθαίνει. Και, εξαιτίας αυτού, ζει για πάντα. Μέσα από τα σκοτεινά μονοπάτια του σύγχρονου Διαδικτύου, ανάμεσα στα εκατομμύρια των γραμμών κώδικα C# και Java, πέρα από τους ισχυρούς επεξεργαστές του σήμερα και τους τελευταίους εξαιρετικά γρήγορους κβαντικούς υπολογιστές, πρόσεξε προσεκτικά και θα ακούσεις τον γερασμένο ήχο ενός Commodore 128 drive που προσπαθεί να φορτώσει το Mission Impossible. Όχι, δεν θα παίξεις ποτέ ξανά αυτό το παιχνίδι (τουλάχιστον όχι σε ένα original Commodore). Αλλά θα το θυμάσαι μέχρι να πεθάνεις. Ήσουν μικρό παιδί τότε. Έμεινες μόνο λίγο. Έμεινες για πάντα...
(c) Φιλοσοφικά Τηλεγραφήματα - Φιλοσοφικός σχολιασμός της επικαιρότητας…
(c) Φιλοσοφικά Τηλεγραφήματα - Φιλοσοφικός σχολιασμός της επικαιρότητας…